Günaydın kızlar 😂 bi bakın buraya 😂 benim oğlum 15 aylık olcak 18 nisanda. Ve son 1 2 haftadır çok huyları değişti. Kızz çocuğun elinden bişey alınca yada beraber oyuncaklarla oynarken elime aldığımda vayy ben nasıl oyuncağın dokundum veya nasıl elinden bişey alfım diye yere kapanıp ağlıyor 10 dakika falan 😱 bu ne böyle ben resmen 2 yaş sendromunu şimdiden yaşıyorum. Daha bir sürü örnek verebilirim çok aksi sinirli bir ağlamaya başlayınca zor susuyorum eline veriyorum yok atıyor fırlatıyor 😂 kız bu ne böyle benim gibi olan var mı bu 2 yaş sendromu değil de ne 😂😱