Gece mama ya da annesi sütü vermek pek uygun değil. Mide rahatsızlığına sebep olabilir reflü vs. Biz bile geç saatte bir şey yiyip yatınca midemiz rahatsız oluyor. Bebeklerin sindirim sistemi bi de tam gelişmediği için onlar için daha zor. O yüzden mama vermeye devam.