Sadece anne sütü veriyorsanız ve kakasını yaptığında sert değil de kıvamı normalse zeytinyağı filan vermeyin. 10 gün hatta 15 gün yapmayabilir. Önemli olan yaptığındaki kıvamı. Benim oğlum ek gıdaya geçene kadar 3-4 günde bir kaka yapardı. Hatta bir kaç sefer 10 günü buldu. Ama kakasını yaptığında kıvamı normaldi o yüzden kabız denmiyor ve uyaran verilmesine de gerek yok.