Lidia ben standart şeylerin tadımında 3 gün kuralını uygulamadım. İnternette bir doktor vardı dinlediğim onun videosunu izlerken “ Eğer anne hamileyken diyet yapmadıysa bebek zaten her besinin tadını biliyordur” demişti. En çok alerjik olan besinler neler onları araştırdım. Onlara dikkat etmiştim verirken. Temel yiyeceklerin hiç birinde 3 gün kuralıyla gitmedim şuan 8 aylık oğlum 5,5 aylıkken doktor onayıyla başlamıştık herşeyi yiyoruz. 1 yaşına kadar ne kadar çok besin o kadar iyi diyorlar 😂😂