15 aylık kızım var doktor bogazı kızardı diye klomoks antibiyotıge başladı sonra vucudunda kırmızı lekeler ve kaşıntı başladı o sırada köydeydik biz biley ısısrdı sandım ama geçmedi istanbula gelince dr gittik ama krem verip gönderdi ama hala devam ediyodu sonra bn antibıyotıgı bıraktım ıkı gün sonra bidaha drye gittim fakat kanda enfeksiyon var diye tekrar başladı vucudjndakileri gösterdim çok önemsemedi geçer hava degışımınden falan olur dedı gönderdi fakat hala devam ediyor ve bnm aklımda hala antibiyotik alarjısı var