Cennet2811 sleepy natural kullanıyorum doğduğundan beri, şu an 15 aylık oğlum ben memnunum. Geçen ebebekte bulamamıştık molfix almıştık ama beğenmedim bana çok kalın geldi yazın o sıcakta bebek pişer herhalde molfixle. Yani sleepy biraz daha ince bir bez. Yine ebebekte goon marka var oda sleepy gibi çok güzel bazen onu alıyorum hangisi indirimde denk gelirse