Aselim38 ben genellikle bizle kahvaltı yaptırıyorum, özellikle haftasonları, eşim ve annem olunca onun mama sandalyesine de masaya yanaştırıyoruz. Peynir, yumurta sarısı, pekmez yediriyorum. Çok mutlu oluyor, kime güleceğini bilemiyor 😍 evde ikimiz olunca bebe bisküvisini su ile ezip pekmez koyup veriyorum, onu da çok seviyor. Benim kız iştahlı evet 😂 7 aylığız.