Busraoxuz Hanımlar merhabalar , doğumumdan uc ay gectı kırkım cıktıktan sonra adet gordum yalnız şöyle bir sıkıntı var yanma hıssedıyorum sureklı. Bu ıkıncı kanama olacak durum yıne aynı . Bu durumu yaşayan oldu mu ?
Busraoxuz Yasmus 23 nde kontrolumuz var doktorumla konusmayı dusundum ama normal bır durum mu degıl mı dıye emın olamadım acıkcası 🤔
honeyson Benim de 5 ay olacak bir hafta önce damla damla geldi 4 gün kadar sürdü ama adet mi anlamadım ben de emziriyorum