HulyaYilmaz41 benimki de öksürüyordu bebeğim 5 aylık doktor bogazları kızarmış dedi, antibiyotik şurup başladı, ve hırıltı vardı onun için ventolin ve izotonik serum 2cc kadar karıştırıp hava makinesi ile hırıltı geçene kadar vermemizi söyledi şu an hırıltı geçti, çok şükür göğsünde birşey yoktu