İstanbulda aynı çok sıcak.Oğlum 3,5 yaşında öyle terleyen bir çocuk değil brn oturma odasında klima ile yatıyorum.O babasıyla yatak odasında sadece çıtçıtlı badiyle zaten rahatsız olunca kalkıpyanıma geliyor o zaman üstüne müslin örtüyorum.Vallahi yazda sorun kışda sorun