İyi geceler kızlar akşam 8 buçuk gibi merkez üssü Balıkesir Susurlukta deprem oldu bizde ailemin yazlığındayız çok yakınız ve ara ara Bursa Balıkesir sallanıyor bende Bursa da yaşıyorum..İçim çok huzursuz. Korkuyorum. Oğlum yeni 2 yaşına girdi benimle uyuyor ara ara odasına alıştırayım mı diyordum ama yanımdan ayıramam. Çok huzursuz oluyorum bu depremlerin sıklığından. Allahım korusun 🤲🥺 Uyku muyku kalmadı bende.