Ocak ayında doğum yaptım ve bebeğim sadece beni 1 ay emdi o süreçte kullandım onun dışında herhangi bir sıkıntısı yok kutusuda mevcut yanında manuel sağma makinası ve süt saklama poşetini de göndereceğim poşetten sadece 2 tane kullanıldı. 350 yl ye satıyorum.
