Bebeğim 9 buçuk aylık yoğun bi şekilde gazı var ve kakasını yapmaya korkuyor kabızlıktan dolayı bağırsak enfeksiyonu olmuş demişti doktor kusmasıda vardı bakteriyel olmadığı için antibiyotiğe gerek duymadı ama bebeğim hala hiç bişi yemiyor kaka yapmaya korkuyor ve gaz çıkaramıyor bu durumu yaşayan var mi lütfen yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻