kvnc6 Hanımlar bebegimin sacini tıraş ettirdik bugun. Bebek saci olduğu icin atilmasini istemedim. Kolye icine koydurmayi düşünüyorum ama baska fikri olan var mi :) teşekkür ederim simdiden
neolacaksimdi_ kvnc6 ben bebeğimi giydirmeye götürünce eşim toplamış atmış ya bende kolyeye kiyduracqktim😔