Hilal-95 Krizinka_5 beneğinize geçmez ama uçuk biraz tehlikeli bişey öpmeyin bebeğinizi içerisindeki mikrop bazen bebekler için tehtid oluşturabılıyor geçene kadar öpmemeye çalısın
Merveio14 Krizinka_5 düzenli kendi sütünüzü sürün, emzirirken bi yandan akıyordu rast gele şifa olsun diye sürdüm bana çok iyi geldi 😂