esraulus94 Arkadaşlar yeni doğum yaptım bebeğim 3 aylık geçen ay koyu kahverengi leke geldi bir gün az birşey bu ay da az birşey pembe kan geldi bir gün hemen kesildi böyle sorun yaşayan var mı hemen sökülemeyen?
m_d_k34 esraulus94 benimde geliyor gibi ama tam olarak gelmiyor bir kaç kanama sonrası kesiliyor hemen