Niss1 Kızlar 7. Ayımıza girdik ve diş sıkıntımız tavan yapmış durumda hafif ateşlenmeler sürekli mızmızlanma ağlama beslenme reddi ve 3 gündür de ishal başladı sizce ne zaman çıkar ne kadar sürer bu süreç sizlerin nasıl geçti neler yaptınız birbirimize destek olalım 🥹
Meltemingo Niss1 canim allah sabir versin biz o donmeleri osanir dis topu ile atlattik gerci hala devam ediyoruz 21 ayligiz ama azi disler fena onlar icin hala kullaniyorum huysuzlugunu agrisini aliyor tavsiye edrim
Elmsnghn Niss1 sert şeyleri isirmak daha çabuk patlatiyomus havuc vs ne kadar dogru bilmiyorum oglum daha o donemde degil sanirim😂
UysalSum Niss1 biz zeytinyağı+karanfil karışımı, anne sütü dondurması ve tetagil ile atlattık . Dönüşümlü kullandık
Nereleregidem Niss1 insan bezdiren ishalden bir hafta sonra diş geldi. Ama o ishal silsilesini unutamıyorum. Evin duvarları çürüdü o koku hala burnumda her sabah 💩 içinde uyaniyorduk. Allah kolaylık versin.
Peekaboo Ben sokak simidi vermiştim, onu ısırıp yemeye çalışırken hiç anlamadan dişleri patladı. Çeyrek simit ver mesela, ama yanında dur mutlaka yalnız bırakma yerken
Goktugkalptugce Ah canım dişlikler ve kurtarıcım tetagil alt iki ardarda geldi artık çenemi falan ısırıyordu evladım yazık
Niss1 Goktugkalptugce aynısı bizde de var sinirlenip ağlamaya başlıyor sonra Allah yardımcımız olsun zor bir süreçmiş cidden
NessaSar Niss1 10adet karanfili havanda iyice dövüp zeytinyağın içinde bir süre bekletin, sonrasında çocuğun damaklarına sürebilirsiniz :)
UysalSum Niss1 5-6 karanfili havanda ezip 40 ml kadar zeytinyağının içine atıp iyice karıştırdım ve buzdolabına koydum ağzı kapalı şekilde. 3 gün o şekilde bekledi. Sonrasında kullanıma hazır oluyor.
Ysmndnz_ Niss1 Benimki 9 ay 22 günlük Şuan geçen hafta dişlerin yarısı gelmeye başladı neredeyse . Alttan 2 üstten 4 patladı üstten iki tane saha geliyor çocuğum 1 haftadır diş ağrısı çekiyor soğuk meyveler verdim eline diş kaşıyıcılar diş jeli fitil süründük resmen 1 hafta uyku uyumadık
Nazhanebos_333 Ysmndnz_ bizimde ayni 1 haftadır ishal kusma maf etti 9+22 bizde de 2 altta 4 üstte oldu yeni bakalım ne zaman rahatliycak inşallah kolay çıkar incileri🥴😔
Ysmndnz_ Nazhanebos_333 sizinde aynı zamanda patlamış . O bu değilde bu dişlerin yavaş yavaş sırayla gelmesi gerekmiyormuydu bekledi bekledi hepsi birden patladı yazık minnoşlara