Asyaumutt benim kızımda da aynı sorun vardı. 10 gün hiç yapmadığı oluyordu. Ben de zeytin yağı ve kulak cubuguyla uyardigimda yapıyordu. Gaz çıkarıyor ama ikinamiyordu. Dr, bazen buradaki kaslar geç gelişir demişti. Çok rahatsız olup ağlıyorsa uyararak kaka yaptırabilirsin ama 10 güne kadar yapmaması olabilir endişelenme demişti. Mama ve anne sütü alıyordu. Bir iki çay kaşıgi su, bazen de yarım çay kaşığı zeytin yağı icirdim. Kakası çok katı olursa çıkaramıyordur diye. Ama kaka yaptığında normal kıvamda oluyordu. 3.5 dört aylıkken düzene girdi. Şimdi kendi yapabiliyor.