[silindi] Firmayı aradım bana özür babında ürünler göndermek istediler kabul etmedim bir daha asla sizin markanızı evime sokmam dedim. Çok aşırı tepki verdim diye üzüldüm ama sonuçta gıda bu kıyafet ya da eşya olsa telafisi olabilir😣 Tarım ve ormancılık bakanlığını aradım onlarda aldığım marketin açık adresini istediler firmaya ne yapacaksınız dedim market için inceleme yapıcaz dediler. Çok saçma sonuçla patlak bir ürün almadım son kullanma tarihi geçen bir ürün almadım ve reyondan aldım. O reyondan sürekli makarna nohut vs de alıyorum marketle ne alakası var yani....