Merhaba bebeyim dokuz günlük ve bugün normalde yaptığına göre kakasını çok az yaptı karnı şiş ve çok huzursuz sürekli ağlıyor elleriyle yüzünü yolmaya çalışıyor ağlarken ne yapsam bilemedim emziriyorum ama karnı şiş olduğu içinde korkuyorum normalde mamada veriyorduk sütüm yetmediği için ama karnı şiş olduğu için onuda vermeye korkuyorum ne yapmalıyım