Emziren bir anneyim . 3 aydır regl olmadım , olduğumuzda çok mu geliyor bi an da yoksa normalde nasıl oluyorsak o şekilde mi . Bi soru daha ? Ben sütü kestikten sonra mı olurum . Bu durum daha ne kadar devam eder tahmini . Ara ara beni ter basıyor , sinir yapıyor 😞 bi anda ayaklarım heryerim yanıyor sanki