Ysglsm Basak71_ 4 aydır goon kullanıyorum, diğer bezler gibi ıslaklık göstergesi hemen koyulaşmıyor ve bez şişmiyor. Bebeğim çok da çiş yapsa açınca elimle bezin içini yokluyorum bastırıyorum hiç ıslaklık hissi gelmiyor çok memnunum
Ysglsm mervezezee e bebekten alıyorum ben normal market ve Trendyol fiyatından daha uygun orda. Carrefour’larda gördüm bi de e bebekle aynı fiyattı hemen hemen