Madamemom Mavsnz06 2 yıldır yasmin kullanıyorum memnunum akşam saat 23.00da içerim 21 gün içilip 7 gün ara veriyorum
Araseymen Mavsnz06 yazz kullaniyorum ve kullandığım süre boyunca hic gebelik yasamadim.biraktikdan 2 ay sonra 2.hamileligimu öğrendim ki isteyerek oldu zaten
Mavsnz06 Madamemom kullanı mı naısl ?emİren anneler kullanabilir mi?eşiniz ayrı yeten korunmuyor ve geri çekme yapmasa da işe yarıyor mu
Mavsnz06 Madamemom peki o 7gün arada ilişki oluyor mu?? Herhangi bi yan etkisi be hotmanal değişiklik oldu mu
Masal-33 Madamemom canım ben bir şey soracam ben yeni başladım birinci kutu bitti ikinciyi alacam ama mesela 1.kutuyu her gün akşam 9 da içiyordum ama ikinci kutuyu sabah 10 gibi içmeye karar verdim yani düzeni o şekilde devam ettirecem sorun olur mu
Madamemom Mavsnz06 emzirirken cerezetta kullandım o hiç ara vermeden içiliyor emziren anneler içemiyor diye biliyorum yasmini geri çekilme vs yapmadan kullanıyorsunuz koruyor tabi ki
Madamemom Mavsnz06 o yedi günde tabi koruyuculuk devam ediyor ama zaten 2 3 günde adet oluyorum sonra 7.günü tekrar başlıyorum adetim 3 günü felan denk geliyor
Madamemom Mavsnz06 yok onda da olmuyor aynı yasmin gibi tek fark ara vermeden içiyorsunuz 30 tane oluyor onda
Nilkusumm Madamemom merhaba ben hala regle bir hafta. Varken başladım şimdi de reglim olmuyor hapı bırakayım mı yoksa 22 gün içeyim mi
Madamemom Nilkusumm yani hapı için tablet bitine kadar bitince ara verin olursunuz ilaç içerken adet kanamanız gelmez zaten
Madamemom Masal-33 birşey olmaz aynı saatte içmeye özen göster yeterli diyor doktorum her kutuya istediğin saat verip başla öyle devam et