Meraba banımlar 19 aylık oğlum 3 hafta önce düşmüştü röntgen çekildi herşey iyiydi bi sorum yoktı iyileşti koşturdu oynadı zıpladı taki babası taşırken ayağını acıtana kadar 🤦🏻♀️ zor basıyo yürüyemedi acile gittik tekrar röntgen çekildi temizdi yine. Tam iyi oldu tekrar dedik ve yine düştü ağrıdı ayağı tekrar ortopediye gittik menisküs yırtılmış olabilr narkozlu MR çekilmesi lazım dendi şimdi bekliyoruz randevu gününü o kadar üzgünüm ki sonuç ne olacak Daha kötü olur mu hayatında hep bi engel olarak mı kalcak😭😭😭