Selam anneler.Neredeyse 5. Ayına girecek olan bir bebişim var. 4 . Aya kadar sadece anne sütü alıyordu. Kontrolde kilosu az çıkınca ben de takviye olarak mama vermeye başladım. Ancak biberon seçimim yanlıştı ve biberona alıştı artık hiç emmemeye başladı. Sağıp veriyorum. İlk gündüzleri bıraktı geceleri emiyordu şimdi o da yok. Ben hiç gece uyandırıp emdirmedim. Hep acıkınca kendisi uyanır emer yatardı .Acikmasi gece boyu genelde bir kere olurdu sabaha kadar uyurdu. Şimdi artık mama içiyor 9 da yattiysa 12.30-1.00 gibi yine acıkıyor veriyorum gece bir daha sahaba karşı bir daha mama içiyor. Bu normal mi acaba uyku sorunundan dolayı mı bilemedim