Kızım 10 gündür ateşli ateşi hep 40 hemen hemen hergun hastaneye gittik çünkü dusmuyodu ateşi kan idrar akciğer filimi hepsi temiz çıktı eve yolladılar ama ateşi dusmuyo hala gece sabaha kadar titriyo . Antibiyotik bitince gel ateş hala devam ederse yatırcaz dedi ama daha 3.4 gun var ve havale falan gecircek diye korkuyorum başına böyle bisey gelen varmı bu ateş neyden olabilir