2 aylığız hala bakliyat yemedim. Çünkü kolik bir bebeğim var. İyice rahatsızlanarak diye yemiyorum 😒 Sizin bebeğiniz nasıl gazlı bir bebek mi yoksa sakin mi? Eğer gazlı bir bebekse yemeyin bence. Bir yandan sütün kalitesi için bakliyat çokta faydalı ama korkumdan yiyemiyorum