Beyce Merhaba. Kızım 1 haftadır ara ara ateşi çıkıyor en yüksek 38.2 olarak. Napsam fayda etmiyor. Sebebi dişten kaynaklı mıdır. Diş bu kadar uzun süreli ateş yapar mı.
Nereleregidem Beyce bizim iki üç gün ateş olmuştu diş cikarirken ama belki bunyeden bünyeye değişiyordur. Ateşi düşüremiyor musunuz çıktığında onu anlamadım tam. Uykusunda yemesinde değişiklik var mı peki. Genelde diş çıkarırken uyumaz ve yemezler ya
Qduha Beyce bizimde 4 gün sürdü ateşimiz hiç birşeyi yoktu sadece ateş vardı sonunda gittik idrar yolu enfeksiyonu olmuş
Betulblc Büyük ihtimalle enfeksiyon olabilir . Bizde de kanda enfeksiyon çıkmıştı diş ateşi inatçı olmazmış. Doktora gitmenizde fayda var . Bende ne yapsam düşünemiyordum normale.