Bebegim son günlerde biraz iştahsız beni pek emmiyor biberonu da çok istemiyor ara sıra mama vermeyi deniyorum ama onu da emmiyor pek. Kaşıkla veriyorum sadece öyle alıyor. Doktora gittim şuan tam 3 aylık. Seni emmediği zaman formül mama yerine ek besin verebilirsin pirinçli mama meyve suları vs dedi bu aylarda bebeğin sindirim sistemi bunu kaldırabilir mi çok emin olamadım başlayan var mı yada nasıl başlamalı?