kızımın öksürüğü var, doktor boğazında hafif kızarıklık gördü doğal birşey kullan dedi ama kızım içecek sevmediği için ıhlamur falan veremiyorum.
evde gerçek bal var, 1 çay kaşığı versem zararı olmaz diye düşünüyorum. ballı sarımsam gördüm iyi geliyomuş ama birebir tecrübe ettiğiniz iyi gelen kür gibi birşey var mı? 3 yaşında bu arada