Catlakbiranne benim oğlum 20. Ayına kadar aşırı salyalıydı, 20.ayda bitmişti şükür ama 23.ayda 2.azı dişlerini çıkarmaya başladı ve yine aşırı salyalanması başladı. Şuan 4ünü de çıkardı şükür dişler bitti, salyalanması da azaldı yine bitcek gibi ama bu 2ay boyunca bu salyalanma devam etti. Şuan 25aylık ve dediğim gibi bitmek üzere. Sizde belki diş çıkarıyorsunuzdur ondan olabilir.