Alpmommy_ Bebeğim 6 aylık tadımlarla ek gıdaya başladık günde ne sıklıkla ve ne ölçüde su vermeliyiz acaba
findikbrnlu0_ Alpmommy_ ben her mama ve ek gıda sonrası biberona 30 cc koyuyorum suyu içebildiği kadar içiyor zaten hava çok sıcak ölçüye bakma bence:)
Bssraa2 findikbrnlu0_ peki içiyor mu hepsini benm bebeğim o kadar içemiyor midesi şişiyor sanırım kusuyor bazen içtiği suları
Alpmommy_ findikbrnlu0_ bizimki de içmek istemiyor ben zorluyorum çok az su tüketsin de istemiyorum olabildiğince veriyorum ama acaba az mıdır ne kadar verilmeli günde diye kafamda deli sorular 😬😆
findikbrnlu0_ Alpmommy_ istersen her ek gıda sonrası ver zaten çok susar yavrum havalar bunaltıyo insanı ben bile su içmem ama günde 2lt içer oldum sıcaktan😂