Kevser1710 Arkadaşlar kızım 20 günlük ama gözü sürekli sulanıp çapak yapıyor. Damla kullandık dr verdi antibiyotikli ama geçmiyor… masaj yapıyorum göz pınarın sanki iyi gelmiyor 😔😔 napıcam yardım edin sütümüde akıttım fayda sağlamadı
bisenakillisinzaten Kevser1710 zamanla geçiyor merak etmeyin . 1 Aydan sonra azalır. Serum fizyolojikle temizleyebilirsiniz