Carpediemmm Kızımın emeklemekten dizleri karardı derisi hafif soyuldu. Diz altı tayt giydiriyorum ama yine de oluyor siz ne yapıyorsunuz bu İzler kalıcı değil dimi yürümeye başlayınca geçer inş.
Azraada58 Carpediemmm biz sorun yaşamadık canm bi sevi bebenin birde babyjem almiştm babyjem lastikli sıkıyor ama sevibebe iyi tavsiye ederim
Carpediemmm Azraada58 bebek çıkarmaya çalıştımı peki benimki hemen çıkarmaya çalışırken çorap denemiştim bikez
S_x_w Carpediemmm vallaji bilmiyorum..ben olduğunda bile şaşırmıştım çünkü 3. Çocuğum diğerlerinde hiç olmadı😅🙈 dr olabilir bir sorun değil dedi 🤷🏻♀️
S_x_w Carpediemmm hayır aynı ve çok kısa süre emekledi benim çocuklarım hemen ardından sıralamaya geçtiler..biri zaten sarışın ama diğer iki çocuğum buğday tenli..abisinin dizlerine hiçbir şey olmamıştı ama kızımın karardı..ben de geçer/geçiyor diye okumuştum ama bizim geçmedi 🤷🏻♀️ umarım büyüdükçe iyice kararıp kötü durmaz 🥹