Rota aşısı ağızdan damla şeklinde,2-4.ay yada 3-5.ayda yapılması gerekiyor,3-5.ayda başka aşı yok zaten takip için sağlık ocağına gitmek gerekiyor, ben 3.ayda yaptırdım,bana 3.ay daha mantıklı geliyor çünkü ağızdan şırıngayla yutması beklenerek veriliyor biraz uzun sürüyor bebeğim çok kızıp ağlamıştı