Meralumay Biz de 5,5 aylıkken çektirdik. Ben de çok üzülmüştüm hala aklıma gelir üzülürüm. Bebeklerde daha düşük dozlar kullanılıyormuş. Bir de eski cihazlara nazaran yeni nesil cihazlar çok daha az radyasyon veriyormuş.Allah tüm bebekleri korusun 🙏Sık sık çekilmediğinde sorun olmazmış.Yani başka tekrarları olmasın inşallah