Kızlar oğlum 1 yaşında.Malum diş dönemi aylardır salyamız var ama son 1 aydır salyası önlükte renk bırakıyor. Önlük atmaktan bıktığım gibi endişelenmeye de başladım. Başlarda yemek kalıntısıdır dedim ama içim de rahat değil. Görsel ekliyorum başınıza geldi mi, bakar mısınız?
