Dondurmalikahve Uzun zamandır göğsüm de çekilir, bıçak batar gibi bir ağrı bazen bayağı uzun sürüyor nefes alınca daha çok batıyor. Göğüs hastalıkları mı anlat yoksa genel cerrah mı?
Deletedmom_79 Dondurmalikahve göğüs acısı yansıma bölgesi olabilir. Genel cerrah daha iyi cevap verir. Umarım stres gibi üstesinden gelebileceğin bir sebeptir
Atamomss Dondurmalikahve Geçmiş olsun genel cerrah a gitmelisiniz 🙏🏻 stresten olabiliyor bende anksiyete var mesela benim anksiyeteden oluyor yada cok ani hareketlerde umarim ciddi birsey değildir
Dondurmalikahve Deletedmom_79 Yansıma bölgesi derken mesela mide ağrısı yansır gibi mi ? İnşaallah strestir ben bir şey olmaz yoksa duramazdım diyorum ama annem yinede git diyor
Deletedmom_79 Dondurmalikahve evet evet ya da gazlı mısın mesela o anlarda dikkat ettin mi hiç? Gitmelisin ayrıca evet stres bile olsa doktor desin bunu.
Dondurmalikahve Atamomss Bende de var anksiyete bozukluğu biraz aştım sanıyorum ama inşallah bir sorun yoktur.
Dondurmalikahve Deletedmom_79 Gaz olmadığı zamanda oluyor aslında stresliyim yine de gidecem randevu aldım inşaallah ciddi bir durum değildir
Atamomss Dondurmalikahve o zaman sizinde anksiyeteden olabilir bende hep astım sanıyorum ama gercek yuzume bi tokat gibi çarpıyor 🤦🏼♀🤷🏼♀ sanirim mucize gerek 😏