Arasgulay Kizlar oglum 3aylik 120 cc doymuyo 180 arasi verince kusuyo ne kadar vermeliyim . Emiyo da ama sutum yetmiyo o yuzden meme ve mama olarak devam ediyoruz
Jfm kerem_imm benimki 2 saatte bir acıkıyor uzatmak istiyorum zamanı ama ağlaya ağlaya ortalığı yıkıyor. Sadece gece 3 saati buluyor 🤦♀️ Nasıl uzatabilirim zamanı süt mama karışık gidiyoruz
Arasgulay kerem_imm ben aralarda hep emzirdigim icin saat olarak hic vermedim . Gunde 4 defa demisti doktorum ne kadar icerse ama bu seferde yediklerini hemen kusuyo
Elif2302 Jfm benimki de 1 saatte 60 ml içiyo gece delirecek gibi oluyorum ikiz birde bir tanesi böyle diğeri 3 saatte bir besleniyor.Mamayı hazırlayana kadar o kadar çok ağlıyor ki 🤦🏻♀️
OzlemAcay Ben sadece mama ile besliyorum, 3 ay 8 günlük 4,5-5 saatte bir 180 cc içiyor. Doktorumuz bize, “eğer biberonun dibinde 20-30 cc kalıyor ise doyuyordur. Eğer hepsini bitiriyor ise ölçüyü arttırın” demişti. Ben o şekilde takip ediyorum.
Jfm Elif2302 allah yardımcınız olsun bem 1 taneyle baş edemiyorum sizi düşünemiyorum bile. Kalkar kalkmaz çığlığı basıyor elim ayağıma dolanıyor 😫 yavaştan başlayıp sonra volum artsa keşke ama yok :) 120 içiyor benimkide 2 saatte basen daha az ama uzatamıyorum zamanı şaşırdım kaldım
Elif2302 Pnrkrby kusuyor kustukça acıkıyor reflüsü var.Doktor kustuktan sonra gemen verme diyor emzikle falan oyalamaya çakılıyorum biraz öyle çok ağlıyo ki dayanamayıp tekrar veriuorım bende.Daha az verdiğimde de ağlıyor 60 ı içmeden uyumuyor🤦🏻♀️😃
Pnrkrby Benımkılerde 3.5 aylık sma verıyordum hippe gectım oda biraz gaz yaptı 3 saatte bir 120 cc verıyorum smdılık 5 cc faaln dipte kalıyor bitirrrlerse artırıcam
kerem_imm Jfm o zaman çok normal bence canım. Benimki de 3 aylıkken öyleydi. Hatta bazen 2 saati bekleyemiyordu emzik veriyordum 15 dk falan öyle oyalamaya çalışıyordum. 4.ay kontrolüne gittiğimizde doktor artık mama ölçüsünü biraz artırın 3 4 saatte bir yemek isteyecek midesi büyüdü fazla yer geç acıkır demişti. Yani seninki normal bence bir sıkıntı göremedim ben.
OzlemAcay Esra_ynr mamanın hepsini bitirdiği zaman ve kusma olmadığı zaman 4 saati çok rahat geçiriyor. 3 saat sonra verdiğim zaman bitiremiyor mamayı ve fazla gelip kusmaya başlıyor. Bir de mamadan bir saat sonra uyuyor, yaklaşık 2,5-3 saat uyuyunca , uyandığında güzel acıkmış oluyor iştahlı yiyebiliyor.