Pearlyyy OptimusPrime benim boyun ağrım vardı onun için yaptırdım o dönem pilatese de başladım ağrılarım geçti ama hangisinden dolayı ikisi beraber mi etkili oldu bilemiyorum
Bus1903 OptimusPrime of banada dediler sonra doktor yapmak istemiyorum çok agrılı diye bide mr cekelim bakalım dedi boynum omzum dirsegim bilegim parmaklarım anlıycagın sag kolum komple bi agrı döngüsü içerisinde
Minigim24 OptimusPrime 2 seans yaptırdım sırt ağrılarım vardı kifoz ve skolyoz için ayrıca tedavi sürecindeyken yaptık. Faydasını görmedim diyemem sadece bir bölgede hiçbir işe yaramadı diğer yerlerde daha iyiydi. Sonrasında çok ağrım olmadı. Geçmiş olsun 🌸
Rez OptimusPrime annem yaptırıyor memnun tabiki ağrısı çok ama fizik tedavi pilates akupunktur her bi tedavi akıyor
Mhdbtl--- @“1Mother1Daughter1Son”#boyun ağrım için yaptım fizik doktoru yaptı ağrı vardı ama fayda göremedim
OptimusPrime Bus1903 Çok ağrılı bir işlem değil hatta iğne batınca rahatlıyorsunuz. İncecik bir iğne ucu. Denenebilir bence.
Bus1903 OptimusPrime ne bileyim öyle dedi bi küçük korkmadım degil zaten igne işin içine girince aşırı stres yapıyorum
OptimusPrime Minigim24 Teşekkür ederim. 🌸 Eşim için sorudm ilk seansa gitti ağrı azalmak yerine arttı diyor normal mi acaba diye sormak istedim