Merhaba hanımlar . Ben 10 ay önce doğum yaptım 40ımdan sonra da düzenli şekilde regl oldum fakat bu ay adet zamanımda zaten baya stresli bir ay olduğu için adet olamadım hatta lekeleme gibi oldu sonra 2 gün sonra yine aynı şekilde oldu ve bitti böyle başına gelen oldu mu yada gebelik testi almalımıyım arada kaldım