Merhaba hanımlar . 5 aylık bi kızım var sadece anne sütüyle besleniyor bugüne kadar göğsümde herhangi bi sorun yaşamadım ama sabahtan beri sağ göğsümde şişlik var ve ağrıyo kızımı özellikle ordan emziriyorum ki acaba süt mü birikti diye ama şişlik hala elime geliyo . Bilgisi olan veya yaşayan var mı acaba ?