Merhaba kızlar. Uykudan uyanıyor mesela ağlıyor, emziği verince hakaret olarak algılayıp daha çok ağlıyor. O minicik parmaktan ne anlıyorsun sen? Ağzına aldığı gibi mute tusuna basılmış televizyon gibi hoop ses kesiliyor. Bir tanıdığım “aman alışmasın gözünü seveyim engel ol benim kızımın parmağı bu sebepten ince kaldı” dedi. Annem de “daha çok küçük kendini öyle rahatlattığı zaman engel olma alışmayı bilecek yaşta değil elbet bıraktırırsın” diyor. Sizce ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler 🌸