Star52 Merhabalar ben emziriyorum doğumdan 45 gün geçti endokrin randevu bulup gidemedim ilacımı hamilelikteki gibi doz ile devam ediyorum ama korkmaya başladım. Doz yüksek ise bebeğe zarar verir mi? Bugün öğrendim ilaç süte geçiyormuş. 150mg kullanıyorum