coksukur04 genelde Gçgsün içinde ki süt tam boşalmıyor yarım emiypr veya sen unutuyorsun hangi memeden emzridigini biri kalıyor yada gece boyu emzirmemiş oluyorsundur Orda süt kalıyor onlardan dolayu küçük Kayısı büyüklüklerinde Sertlikşer oluyordu bende de Ama denemediysen bi dene emzir şimdi bebegini iki gögsünden de hangisi sertse onu öncelikle tabi o sebeptense iki üç saate rahatlatır seni ama dikkat et mastit tarzıda olmasın