Meyylog Kızlar bebeklerinize gaz için kimyon çayı verdizinmi? Çevremde bir kaç kişi önerdi ama biraz tedirginim
Liyaayse Meyylog ben 40 ı çıktığından beri veriyorum kolik bir bebekti şuan 5 aylık halaa devam ediyor gazını rahat çıkartmasını sağlıyor. Ayrıca kullandığımız gaz damlalarının içeriğinde de kimyon var zaten. Şuanda çok az da muskat veriyorum kakasını zor yapıyordu muskat sayesinde rahatladı. Doktorumda önerdi bir problem yok
Minikkizimm Meyylog 1 aylilto doktorumuz kendisi önerdi kimyon cayını günde 3 defa 3 cay kasığı ver demişti
Meyylog Beyninizikullanmakucretsizdir bazı doktorlar da öneriyor 1 çay kaşığı verebilirsiniz diye bende tedirgin olduğum için yazdım zaten
Ceremua Bebeğine verme ama sen iç sütten geçiyor benim doktorumda önerdi ama benim içmem için, gazı alıyor rahatlatıyor bayağı bebeğim Yenidoğanken çok kullandım
Zeyneppppp Meyylog 1 çay kaşığı kimyon, üzerine 1 su bardağı suyu döküp demlenmesi bekliyorum. 1 çay kaşığı kızıma ayırıyorum,diğerini ben içiyorum
Liyaayse Meyylog hayır akşam sadece 2 çay kaşığı. Bir çay bardağına yarım çay kaşığı kimyon koyuyorum kaynamış suyu üstüne döküyorum soğuyunca veriyorum. Her gün yenisini yapıyorum
Htca Meyylog vermeyin bebeğin midesi sadece anne sütünü sindirebilir ek gıdaya geçene kadar bana da önermişlerdi çevremdekiler yaptığımda ne mi oldu boştan yere o küçücük midesini yordum. Asla vermeyin.
Ceremua Hazarbaby merhaba çok faydasını gördüm çok şükür hiç gaz sancısı çekmedim bebeğimde; sıcak suyu kaynatın 1 su bardağına 1 tatlı kaşığı kimyon fokurdarken atın 10-15 sn kaynasın kapayın altını demlensin 10 dk. Sonra ince tülbentle süzüp içebilirsiniz başka türlü süzülmez çünkü