Evett hep zayıflama, kilo verme postalarını görüyoruz. Biz kilo almak isteyip alamayanlar için bir post açmak istedim. Doğumdan sonra hızla kilo verdim doğum öncesinden daha da zayıfım suan. Kendimi bu şekilde hiç begenmiyorum cevrem de sanki bu hastalıklı bir durummuş gibi ‘ayy üzüldüm seni böyle görünce’ modunda. Nasıl hızla kilo alırım önerileriniz neler? Çok mu hareket ediyorum ondan mı zayıflıyorum bilmiyorum ama günlük rutindsn bahsedeyim size biraz. Sabah uyanış kızımın kahvaltısı
Süpürge
Kendim kahvaltı
Kızımın uyku saati
Dinlenme
Yemek, bulaşık
Akşam da gündüz yapamadığım çamaşır işleri ve banyo vs. yıkama. Eşim diyor ki cok hareketlisin o yüzden.