Bebeğim 36 haftalık doğdu küveze alındı 17 gündür küvezde böbreklerinde kalbinde solunumuna sıkıntı vardı şuan burundan solunuma geçtiler böbrek değerleri yüksekti üreter borusu dar olduğu için idrarı geri böbreğe kaçıyordu kalp ve akciğer arası giden damarda darlık olduğu için hipertansiyonu çıktı şuan genel durumu iyiye gidiyor diyor doktorumuz taburcu edilmeden üroloji ve kardiyoloji doktoru görecekmiş gerekli testler yapılır ona göre yol çizilir dediler tansiyonu 2 haftadır iyi seyrediyormuş böbrek değerleri de normalmiş artık ama kalbindeki damarda ve üreter borusundaki darlık halen devam ediyor böyle bir durum yaşayan var mı🥺 çocuğumun durumu çok kritikti yeni yeni kendine geliyor bir anne olarak halen korkularım var🥺