İçli köfte, patatesli bezelyeli türlü yemeği için top top minik köfte atarım, semiz otunu doğrayıp atarım( çorbası ve pilavı çok güzel oluyor) mantar kurabiye, tuzlu kurabiye karnıyarık için patlıcanları fırınlayıp atarım. Dolapta fazla biber ve domatesim varsa ve tüketmemişsek ziyan olmasın diye doğrayıp atarım, pizza yapıp atarım çıkarıp buzlu şekilde fırında direk pişiriyorum çok lezzetli oluyor. Taze fasülye biberi ve domatesi aynı poşetin içine direk doğrayıp koyarım yemek yaparken sadece soğanını doğruyorum oda çok pratik oluyor. Daha bir sürü tarif var ama aklıma gelenler Bunlar☺️