livanurvealpinannesi61 Aslında doktorumuza da baya güveniyoruz. Birkaç kişiden de duymustum doktorları bu şekilde demişti bu platformda. Balık malesef yazın da kışın da o kadar yemiyoruz. Ancak kan tahlilleri normal çıktı. Belki bunun da etkisi vardır vermemesinde. Şuan 15,5 aylık. Balık yağıni Eylül ayına doğru kullanalim dedi. Hiç sorgulamadim sebebini ama sanıyorum her doktorun bir bildiği vardır kendince . Teşekkür ederim yine de🙏 Hangi marka kullanıyorsunuz bu arada, aklımda bulunsun.